دسترسی ایرانی‌های خارج از کشور به سامانه ثنا با «گپ» و «آیگپ»

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ویراستی از امکان دسترسی ایرانیان خارج از کشور به سامانه ثنا قوه قضائیه از طریق پلتفرم‌های ایرانی خبر داد.

دسترسی ایرانی‌های خارج از کشور به سامانه ثنا با «گپ» و «آیگپ»

به گزارش خبرنگار علم و پیشرفت پژوهش اجتماعی، محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در پیامرسان ویراستی با اشاره به رونمایی از دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات سامانه ثنا قوه قضائیه، نوشته است: « امروز در مراسمی، دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات سامانه ثنا قوه قضائیه، از طریق پیام‌رسان‌های داخلی گپ و ایگپ فراهم شد.

پیام‌رسان‌ها داخلی باید از مرحله پیام‌رسانی به توسعه خدمت‌رسانی الکترونیکی بروند. خدمت‌رسانی یکی از مزایای  رقابتی آنها در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی است.

سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان متولی توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیکی و پنجره واحد خدمات دولت از این نوع توسعه‌ها برای یکپارچه‌سازی خدمات الکترونیکی در سکوهای داخلی حمایت می‌کند.

از برادر گرامی آقای دکتر کاظمی‌فرد معاون محترم  و رئیس  مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای این رویکرد راهبردی در توسعه خدمات سپاسگزاری می‌کنم. این رویکرد را به سایر دستگاه‌ها به جای ایجاد برنامک‌های مستقل دستگاهی توصیه‌ میکنم.»

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید