ئبود امکانات به روز از مشکلات روابط عمومی‌هاست/روابط عمومی‌ها جهادگران جهاد تبیین هستند

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران گفت: عدم امکانات به روز از مشکلات روابط عمومی‌هاست و باید در این بخش امکانات مناسب در اختیار روابط عمومی‌ها قرار گیرد تا شاهد توسعه در این بخش باشیم.

ئبود امکانات به روز از مشکلات روابط عمومی‌هاست/روابط عمومی‌ها جهادگران جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار پژوهش اجتماعی از شهرستان نکا، مرتضی نوربخش در جلسه شورای اداری شهرستان نکا و تجلیل از روابط عمومی‌های برتر نکا در سالن همایش ابوریحان بیرونی اظهار کرد: روابط عمومی و مشقات این کار به عنوان یکی از مشاغل سخت بر کسی پوشیده نیست و باید در این بخش روابط عمومی‌ها به درستی دیده شوند. وی افزود: روابط عمومی‌ها در شهرستان‌ها در پست‌های مختلف مشغول به کار بوده و با مشغله‌های فر اوانی دست و پنجه نرم می‌کنند و با ایثار و فداکاری مشغول فعالیت هستند. مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: نبود امکانات به روز از مشکلات روابط عمومی در دستگاه‌های مختلف است. نوربخش همچنین با بیان اینکه تمام دنیا بسیج شدند تا اسلام واقعی را خاموش کنند، یادآور شد: ما با نداشتن امکانات در مقابل دشمن ایستادیم و در جنگ فقط با اخلاص وارد شدیم، چرا که اخلاص در امور موجب اثرگذاری است و در غیر اینصورت اثری نخواهد داشت. وی گفت: در جهاد تبیین امروز شما روابط عمومی‌ها جهادگران و در خط مقدم این جهاد هستید و باید در این راستا نقش‌آفرینی کنید. * مهم‌ترین شاخصه روابط عمومی های تعهد و صداقت است فرماندار نکا هم با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد:  نمره روابط عمومی‌های ما در نکا مثبت است و پر تلاش وارد شدند و به درستی پیام تلاش دولتمردان را به مردم‌ می رسانند.

عبدالرضا بابایی گفت: شورای روابط عمومی در برگزاری جلسات‌منظم کار مثمرثمر انجام داده است و بر این نگاهیم که باید جایگاه‌شان ارتقا یابد. وی افزود: مهم‌ترین شاخصه روابط عمومی‌های تعهد و صداقت است و هیچ‌گاه قائل به پژواک خبر نادرست و ناصحیح نیستیم و براین باوریم که مردم باید واقعیت‌ها را بدانند و روابط عمومی باید همچون آیینه واقعیت را نشان دهد. پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م

دیدگاهتان را بنویسید